کسب و کار های زرد چیست؟ پرسود و ریسکی

 

 

 

سایت های زرد چیست؟ تعریف کلی :

خوب عموما به سایتهای گفته میشود که محتوای زیاد ارزشمندی از خود ندارند و بیشتر مطالب آنها برگرفته شده و کپی شده از وب سایت های دیگر است و هیچ خلاقیتی شما در صفحات چنین سایت هایی نمی بینید زیرا هدف آنها کسب ترافیک و بازدید به هر طریقی و به هر قیمتی هست.

 

” کسب درامد بالا از کسب و کارهای زرد اینترنتی درآمد آنلاین نامطمئن

 

چند نمونه سایت زرد :

خوب سایتهای فان سایت های اتاق چت ، سایتهای خبری و شبیه اینها سایت هایی هستند که مطالب آنها کاملاً کپی شده و بدون خلاقیت است.

 

 

 

توصیه میکنم : در ابتدا چگونه از صفر تا صد یک کسب و کار اینترنتی تاسیس کنیم را یکبار مطالعه کنید.

 

اگر همین الان در گوگل جستجو کنید هزاران سایت هم مانند اینها پیدا میکنید که مطالب آنها عموماً کپی شده است و منبع درآمد آنها عموماً از تبلیغات بنری در قسمت های مختلف سایت و پاپ آپ های آزار دهنده هست.

 

 

 بیشتر در ادامه مطلب ...

 

 

 

 

[block]کسب و کار های زرد چیست؟ درامد بالا اما نا مطمئن

 

 

 

آیا کسب وکارهای زرد درآمد بالا دارند؟

بله اکثر کسب و کارهای زرد درآمدی بالا دارند اما هرگز پایدار و قابل اطمینان نیستند.

تغییر و تحولات سایت های زرد :

اما امروزه با گسترش روز افزون وبسایت های ایرانی و وجود منابع بسیار زیاد برای مطالعه و یافتن مطالب مورد نظر کاربران اینترنتی هم بسیار باهوش شده اند و دیگر فریب چنین سایت هایی را نمیخورن سایت هایی که بعضا با فروش بعضی از محصولات تقلبی یا با ارسال ایمیل هایی به شما قصد تحریک شما برای بازدید از سایت خود را دارند.

خوب در این مقاله قصد دارم درباره نحوه درآمدزایی سایت های زرد با شما صحبت کنم و اینکه چنین کسب و کارهایی چه طوری در یک بازه زمانی کوتاه درآمد فوق العاده ای به جیب میزنند اما همیشگی و پایدار نیستند.

چه نوع کسب و کارهای آنلاین اینترنتی را زرد می گویند؟

اگر بخواهیم به طور کلی تعریف کنیم کلمه زرد بیشتر به مواردی اطلاق می یابد که ما به آنها بی ارزش یا به قول معروف سرکاری هستند می گوییم.

 

در ضمن به برخی از روزنامه ها و مجلات هم زرد گفته میشود جایی که برای به دست آوردن بازدید کننده و خواننده بیشتر به اخبار کذب و دروغین روی میآورد.

کسب و کارهایی که از راه هایی به درآمد می رسند که یا نقض قانون می کنند یا خدماتی که ارائه می دهند بی ارزش است ولی بازار هدف گسترده ای دارند. مسلما هر کسب و کاری که به درآمدهای بالا می رسد طرفدار و در واقع خواهان زیادی برای محصولات یا خدماتی که ارائه می کند دارد.

در کسب و کارهای اینترنتی هم همینطور است معمولاً به سایتهای گفته میشود که بیشتر هدفشان فروش یکجای یک محصول و سودآوری در یک بازه زمانی کم هست.

بدون اینکه یک محصول مفید و ارزشمندی تولید کنند.

 

 

 

توصیه میکنم : در ابتدا راه اندازی یک فروشگاه صنایع دستی | کسب درامد از اینترنت را یکبار مطالعه کنید.

 

 

 

 

وب سایت های فان و خنده مثال خوبی برای این موضوع هست که روزی این سایت ها در اینترنت بسیار معروف بودند و بازدیدهای بسیار زیادی داشتند اما به مرور زمان و با روی کار آمدن کانال های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و گسترش محل های فان و خنده این سایتها نیز روز به روز به روز کمتر شدند و از بین رفتند با این که روزگاری بهترین درآمد را از سایت خود داشتند اما امروز ما هیچ اثری از آنها نمیبینیم.

و سایت های فان ناچاراً به یک کسب و کار اینترنتی دیگر کوچ کرده اند.

و یا یک مثالی دیگر اگر بخواهیم بزنیم می توانیم به سایت های فروش ممبر یا اعضا می توان اشاره کرد.

سایت هایی که زمانی بهترین درآمد را داشتند و حتی شاید روزانه چندین میلیون تومان از این طریق درآمدزایی می کردند اما امروزه با فیلتر شدن تلگرام این نوع کسب و کار ها هم افت کرده اند و دیگر بازار آنچنانی ندارند و اینها هم ناچارند طبق مثال فوق الذکر به کسب و کارهای دیگر کوچ کردهاند.

خوب بنده قصد ندارم تمام این مقاله رو با این چنین مثالهایی تمام کنم اگر بخواهیم در این مورد مثال بزنیم بیشمار هستند ولی من نمیخواهم اینها رو به شما بگم ؛ قصد ما در این مقاله آشنایی با کسب و کارهای زرد هست و اینکه آگاه باشید و آینده این کسب و کارها رو ببینید.

 

 

توصیه میکنم : در ابتدا ۱۰ ایده ناب و جدید کسب درامد از تلگرام | سال ۹۷ را یکبار مطالعه کنید.

 

 

چه کسانی از کسب و کار های زرد متضرر میشوند؟

سوال بسیار خوبی است در جواب باید خیلی ساده و رو عرض کنم که هم صاحبان کسبوکارهای زرد و هم تمامی مصرف کننده های این نوع کسب و کارها یا مشتری های این نوع کسب و کارها هم متضرر میشوند.

صاحبان کسب و کارها صاحبان این نوع کسب و کارها به آن جهت در این راه شکست می خورند که آینده ای ندارند و آیندهای برای کسب و کار خود نمی بینند و بعد از کوتاه مدت کسب و کارشان شکست خواهد خورد .

مشتری ها هم به آن جهت شکست می خورند که محصولی بی ارزش تهیه کردهاند حال این محصول بی ارزش میتواند وی پی ان اشتراکی یا یک محصول الکترونیک یا خرید هزاران ممبر فیک از سایت های مربوطه باشد.

خلاصه کلام اینکه در هر دو صورت هم مشتری و هم صاحب کسب و کار در آینده با شکستی مواجه خواهد شد.

آیا در فعل حال و در سال ۹۷ تا سال ۹۸ ما کسب و کار های زرد می بینیم؟

بله همین الان هم سایتهای هستند که به آنها کسب و کار زرد می گوید سایت هایی که نرم افزار های افزایش بازدید را با قیمت های باور نکردنی به فروش می گذارند و ادعا دارند که شما با استفاده از این نرم افزارها بازدید سایت طرف زایش پیدا خواهد کرد و مشتریان هم با عدم آگاهی از عواقب این کار و پنالتی شدن از سوی گوگل و چندین مورد دیگر ، دست به چنین کار هایی می زنند.

اگر بخواهم مثالی برای خرید بک لینک بزنم :

سایت هایی هستند که به شما بک لینک می فروشند و ادعا دارند که شما بعد از سه ماه استفاده از بک لینک های این سایت ها ورودی گوگل تان و در نتیجه بازدید وبسایتتان افزایش پیدا میکند و بازهم کاربر با عدم آگاهی از عواقب این کار و تنبیه شدن از سوی گوگل دست به خرید بک لینک های مصنوعی می زنند و بک لینک هایی که کاملاً هم بی ارزش هستند و هزینههای گزافی هم در این راه هزینه میکنند.

توصیه می کنم : مقاله چرا نباید بک لینک بخریم را یکبار حتما مطالعه کنید.

در زیر می خواهیم به چند نوع کسب و کار اشاره کنیم چرا از آنها به کسب و کار های زرد یاد می شود.

انواع کسب و کار های معروف زرد در سال ۲۰۱۸ :

سایت های فروش لایک و فالوور اینستاگرام :

خوب در اولین مورد می خواهم به سایت های فروش لایک ، فالوور ، اشاره کنم.

چه کسی از فالوور های زیاد بدش می آید؟! همه به نوعی فالوور های زیاد را دوست دارند. مخصوصا پیج های فعال در زمینه مارکتینگ و کسب و کارهای آنلاین و … .

 

 

[block]کسب و کار های زرد چیست؟ درامد بالا اما نا مطمئن

 

 

 

 

بسیاری از سایتهای فروش لایک و فالوور و … هزینه های گزافی را در این راه صرف میکنند و این نشان دهنده آن است که حتماً کسب و کار بسیار پر سودی دارند که تا این حد سرمایهگذاری میکنند و هزینههای بسیار زیادی را در راه تبلیغ و گسترش کسب و کار خود هرچند زودگذر ، انجام میدهند.

اما به یاد داشته باشید که این نوع از کسب و کارها کاملاً ریسکی و گذرا می باشد یعنی تا یک زمان و تایم مشخصی می تواند رونق داشته باشد.

طریقه کار این نوع سایت ها هم به این شکل هست که می توانید با پرداخت هزینه ی تعدادی فالوور به اکانت خود اضافه کنید اما این فالوور ها کاملاً غیر فعال هستند و شاید بتوان گفت تنها ۵ الی ۱۰ درصد نهایتاً از این فالوورها اکتیو باشند.

 

 

 

توصیه میکنم : در ابتدا ۱۰ روش کسب درامد از ایسنتاگرام Instagram را یکبار مطالعه کنید.

 

 

 

 

همچنین این سایتها اپلیکیشن هایی را به شما ارائه می دهند که با عضویت در آنها و ورود به اکانت اینستاگرام خود می توانید با زدن دکمه شروع فالو شروع به فالو کردن کنید و برای خود امتیاز جمع آوری کنید.

به عنوان مثال اگر هزار امتیاز داشته باشید می توانید ۵۰۰ فالوور به اکانت خود اضافه کنید ، یا با این هزار امتیاز به هر اکانت خود که خواستید فالوور اضافه کنید فرقی نمی کند شما می توانید ۳ الی ۴ اکانت و حتی بیشتر داشته باشید.

اگر کسب و کار های زرد پرسود هست چرا نباید در این زمینه فعالیت کنیم؟

جواب خیلی ساده است چنین کسبوکار هایی کاملا گذرا هستند و ممکن است با تغییر شرایط به عنوان مثال فیلتر شدن اینستاگرام یا ظهور کانال های اجتماعی دیگر در عرصه سوشال نتوورک ، چنین کسب و کارهایی هم به شدت افت کنند ، یا آن درامدزایی سابق را نداشته باشند.

در کل چنین کسب کار هایی رو بیاتوماه اصلا توصیه نمیکند.

سایت های prediction یا پیشبینی مشابقات :

اگر در اینستاگرام سیر کرده باشید مثلا صفحات ورزشی و غیر ورزشی یا صفحات افراد معروف را دیده اید که درآمد بسیار زیادی از طریق تبلیغ چنین سایت هایی به جیب میزنند.

 

 

[block]کسب و کار های زرد چیست؟ درامد بالا اما نا مطمئن

 

 

تبلیغات سایت ها در بعضی از زمان های سال به اوج خود می رسد مثل شروع جام جهانی ۲۰۱۸ یا تورنمنت های لیگ قهرمانان و … ، اما چیزی که حائز اهمیت است معرفی چنین سایتهایی توسط افراد معروف در اینستاگرام یا تلگرام صورت میگیرد و مردم هم با مشاهده چنین تبلیغ هایی توسط چنین اشخاص سرشناسی رغبت مضاعف برای فعالیت در این سایت ها پیدا می کنند.

اما باید بدانید تنها کسانی که از چنین سایتها سود زیاد میبرند صاحبان و گرداننده های این سایت ها هستند.

چرا اکثر افراد رغب دارند ، کسب و کار زرد داشته باشند؟

کسب و کار های زرد و موقتی هستند و کاملاً ریسکی اما کسب و کاری پرسود است و بنده این رو انکار نمیکنم. یکی از مهمترین علتهای رغبت کاربران اینترنتی برای تاسیس یک کسب و کار زرد همین هست.

همین الان بخواهید یک همچین کسب و کاری راه اندازی کنید باید با خیلی ها در این زمینه به رقابت بپردازید. بسیاری از قدیمی ها در این زمینه هستند که بیشتر از شما فعالیت کردهاند و سابقه کاری آنها قدیمی و بیشتر هست.

در مخلص کلام دوستان راه اندازی کسب و کار های زرد کاملا ریسکی می باشد و مسلماً هزینه های زیادی هم در این راه باید صرف کنید اما خوب همانطور که گفتم ریسکی هست ممکن است بعد از مدتی دیگر کسب و کار شما طرفدار نداشته باشد ، و بدین ترتیب شما در کسب و کار خود شکست میخورید.

دلایل قانع کننده برای اینکه چرا نباید کسب و کار زرد راه اندازی کنید !

۱- قابل پیشبینی نیستند

همانطور که قبلا عرض کردم ، کسب و کارهایی اصلا پایدار نیستند و ممکن است با تغییر شرایط و به مرور زمان بازار چنین کارهایی کساد شود. ممکن است سایتی فیلتر شود یا کلا از بین برود.

۲- نمی توانید پیشرفت کنید و گسترش دهید

در کسب و کارهای زرد نمی توانید پیشرفت چشمگیری داشته باشید چون چنین کسب و کارهایی پایدار نیستند و شما نمی توانید برندسازی کنید نمیتوانید مشتری ثابت جمع کنید نمی توانید به صورت دائم با مشتریان خود در ارتباط باشید.

 

 

__________________________________________________________

بیشتر بخوانید دوستان :

سریعا انتشار این ۳ نوع محتوا رو متوقف کنید

برترین و بهترین تکنیک های سئوی سایت در سال ۲۰۱۸ | ۹۷

۷ روش برای کسب درآمد از اینترنت در خانه (بدون سرمایه)

__________________________________________________________

 

 

 

صحبت های پایانی و اتمام مقاله

دوستان اگر میخواستم راجع به کسب و کارهای زرد بیشتر صحبت کنم سایت های زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند و حتی تعدادشان روز به روز هم بیشتر میشود.

تنها راه کسب درآمد ثابت و ارزشمند از اینترنت ارائه محصولات مفیدی است که به درد کاربران بخورد ، به عبارتی محصولاتی که نیاز کاربران را برطرف نماید.

کسب و کار های زرد اصلاً پایدار نیستند و شما هرگز نمی توانید در این زمینه موفقیت چشمگیری داشته باشید اگر هم درآمدی از این طریق پیدا کردید مطمئن باشید موقتی خواهد بود.

امیدوارم از این مقاله هم استفاده لازم را برده باشید متشکرم که تا انتهای این آموزش با ما همراه بودید.

 

 

 

اتمام مقاله /

منبع

Netkaar.ir

Bia2Mah.ir

موفق و پرسود باشید.